نسخه اول از سند هویت بصری ریتون منتشر شد

روابط عمومی ریتون
نسخه اول هویت بصری ریتون

ریتون نسخه اول از سند هویت بصری خود را با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد تجربه‌ای منسجم از این برند در تمامی سطوح ارتباطات داخلی و بیرونی منتشر کرد.
دستورالعمل‌های طراحی لوگو و نشانه، بایدها و نبایدهای کاربرد آن، پالت‌های رنگ، فونت سازمانی و الگوهای گرافیکی بخش‌هایی‌ست که در این سند دیده شده است.
در فاز اول سند هویت بصری ریتون نحوه شکل‌گیری لوگوی ریتون که بر پایه‌ دو مفهوم «تحول» و «دگرگونی» طراحی شده، آمده است. ساختار لوگو از ترکیب حرف «ر» فارسی و حرف «R» انگلیسی شکل گرفته که با خطوطی روان و زاویه‌هایی استوار، همزمان پویایی و ثبات را منتقل می‌کند. رنگ‌بندی لوگو، نمادی از اعتماد، نوآوری و تمرکز ریتون بر آینده فناوری بیمه است.
نسخه اول هویت بصری ریتون

همچنین پالت‌های رنگ ریتون در این سند،‌ بر اساس شخصیت برند طراحی و ارائه شده که رنگ آبیِ اصلی ریتون، نمادی از اطمینان، ثبات و تمرکز بر فناوری است. پالت رنگ‌های مکمل نیز با هدف حفظ انسجام و وضوح در ارتباطات داخلی و بیرونی و کاربرد در ابزارهای متنوع برند طراحی شده است.

نسخه اول از سند هویت بصری ریتون را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:


سند هویت بصری ریتون

مطالب مرتبط
مطالب مشابه