اهمیت و نقش یکپارچگی فرایندهای کسبوکاری و تنوع کانالهای عرضه خدمت از یک سو و گسترش روزافزون ضریب نفوذ گوشیهایهوشمند و تغییر رفتار و تمایل مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری و آنلاین از سوی دیگر، همگی بیانگر ضرورت توسعه ابزارهای مدرن برای ارائه خدمات سریع، مطلوب و با کیفیت به ذینفعان است. شرکت ریتون با رویکرد یکپارچگی حداکثری میان ارکان زیستبوم بیمهگری و با هدف به حداقلرسانی ضرورت مراجعه و تعامل حضوری دریافتکنندگان و ارائهدهندگان، خدمات محصولات متنوعی را طراحی و در دست توسعه دارد.
مأموریت تعریفشده برای این محصول، توانمندسازی شبکه فروش شرکت بیمه در سه بخش «بازاریابی»، «فروش» و «ارتباط با مشتریان» از طریق ارائه ابزارهای فناوریمحور به کاربران این حوزه است. علاوه بر این، ارائه پیشنهادات و تحلیلهای دادهمحور و مبتنیبر اطلاعات ایجادشده در بستر این پورتال به افزایش بهرهوری شبکه فروش کمک میکند.
این محصول در قالب یک شعبه مجازی، خدمات سلفسرویس بیمهای به مشتریان بالقوه و بیمهگذاران و بیمهشدگان شرکت بیمه ارائه میدهد. قابلیتها و امکانات این محصول این موارد است:
با توجه به اینکه خدمات جبران خسارت درمان یکی از کلیدیترین خدمات شرکتهای بیمه به بیمهشدگان درمان است، ارتباط برخط با مراکزدرمانی بهعنوان کانال عرضه خدمت مهم و مورد توجه است. سامانه پورتال جامع مراکز درمانی در مراکز طرف قرارداد شرکتهای بیمه نصب و تمامی تعاملات با مراکزدرمانی از طریق این سامانه مدیریت خواهد شد. در زیر به برخی از خدمات مهم این نرمافزار اشاره شده است: