ریتون پیشگام نوآوری در صنعت بیمه

راهکار بیمه‌گری مدرن

اهمیت و نقش یکپارچگی فرایندهای کسب‌وکاری و تنوع کانال‌های عرضه خدمت از یک سو و گسترش روزافزون ضریب نفوذ گوشی‌های‌هوشمند و تغییر رفتار و تمایل مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری و آنلاین از سوی دیگر، همگی بیان‌گر ضرورت توسعه ابزارهای مدرن برای ارائه خدمات سریع، مطلوب و با کیفیت به ذی‌نفعان است. شرکت ریتون با رویکرد یکپارچگی حداکثری میان ارکان زیست‌بوم بیمه‌گری و با هدف به حداقل‌رسانی ضرورت مراجعه و تعامل حضوری دریافت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان، خدمات محصولات متنوعی را طراحی و در دست توسعه دارد.

خدمات راهکار بیمه‌گری مدرن
پورتال شبکه فروش

مأموریت تعریف‌شده برای این محصول، توانمندسازی شبکه فروش شرکت بیمه در سه بخش «بازاریابی»، «فروش» و «ارتباط با مشتریان» از طریق ارائه ابزارهای فناوری‌محور به کاربران این حوزه است. علاوه بر این، ارائه پیشنهادات و تحلیل‌های داده‌محور و مبتنی‌بر اطلاعات ایجادشده در بستر این پورتال به افزایش بهره‌وری شبکه فروش کمک می‌کند.

پورتال بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان

این محصول در قالب یک شعبه مجازی، خدمات سلف‌سرویس بیمه‌ای به مشتریان بالقوه و بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت بیمه ارائه می‌دهد. قابلیت‌ها و امکانات این محصول این موارد است:

  • استعلام حق بیمه‌
  • مشاهده آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌های جاری
  • پرداخت حق بیمه
  • پیگیری پرونده خسارت
  • مشاهده کاردکس خدمات درمانی
  • استعلام اندوخته بیمه‌های زندگی
  • پرداخت اقساط وام بیمه عمر
  • ثبت و پیگیری انتقاد و پیشنهاد و درخواست جدید
پورتال مراکز درمانی

با توجه به اینکه خدمات جبران خسارت درمان یکی از کلیدی‌ترین خدمات شرکت‌های بیمه به بیمه‌شدگان درمان است، ارتباط برخط با مراکزدرمانی به‌عنوان کانال عرضه خدمت مهم و مورد توجه است. سامانه پورتال جامع مراکز درمانی در مراکز طرف قرارداد شرکت‌های بیمه نصب و تمامی تعاملات با مراکزدرمانی از طریق این سامانه مدیریت خواهد شد. در زیر به برخی از خدمات مهم این نرم‌افزار اشاره شده است:

  • امکان صدور برخط معرفی‌نامه سرپایی و بستری
  • امکان ثبت خسارت سرپایی
  •  امکان رصد و پیگیری مستندات درمانی ارسالی مرکزدرمانی به شرکت بیمه
  • امکان مشاهده تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی متناسب با هر مرکز طرف قرارداد
  •  امکان ثبت و مدیریت تغییرات پزشکان طرف قرارداد