کارشناس پشتیبانی فناوری اطلاعات (Help Desk)

شرح موقعیت شغلی

ما در ریتون به دنبال فردی با انگیزه، علاقمند به یادگیری و مسئولیت‌پذیر هستیم تا در واحد فناوری اطلاعات بر روی توانایی پشتیبانی از کاربران و رفع مشکلات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و شبکه‌ای او حساب کنیم.

آشنایی با زیرساخت دسکتاپ مجازی VDI یکی از الزامات این موقعیت می‌باشد.

شرح وظایف:

• پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات کاربران از طریق تماس، پیام و یا به صورت حضوری
• نصب، پیکربندی و نگهداری از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کاربران
• نصب و آماده سازی ماشین‌های اداری (چاپگر، اسکنر و …)
• پشتیبانی از سیستم عامل‌های Windows و Linux و نرم‌افزار های کاربردی
• عیب‌یابی یا راهنمائی همکاران در استفاده بهینه و آسان از سیستم VDI
• همکاری با تیم IT جهت بهبود فرآیندهای پشتیبانی
• مستندسازی مشکلات و راه حل‌ها در سیستم

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

• آشنایی کامل با مفاهیم Help Desk و پشتیبانی کاربران
• تسلط به سیستم عامل‌های Windows و Linux
• تجربه کار با سیستم VDI – VMware Horizon
• تسلط بر مفاهیم Network+
• آشنایی با مفاهیم MCSA یا MCITP
• تسلط بر نصب و پشتیبانی انواع سیستم عامل‌ها ، نرم افزارها و ماشین‌های اداری (پرینتر و …)
• توانایی تحلیل و حل مسائل به صورت موثر
• روحیه کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و برخورد حرفه‌ای با کاربران
• حداقل مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات
• دارای تسلط کافی به زبان انگلیسی در حد حداقل درک و فهم مطالب

*جنسیت: فرقی ندارد
* وضعیت نظام‌وظیفه (برای آقایان): معاف از خدمت

رزومه خود را به آدرس ایمیل hr@ritonsolutions.ir ارسال کنید.