شرح شغل:
- ارتباط مؤثر و شفاف با تیمهای مختلف از جمله تیم فنی و طراحی برای هماهنگی بهتر روند توسعه
- شناسایی و مستندسازی ویژگیهای محصول و آمادهسازی نیازمندیهای اولیه برای تیم فنی
- بررسی بازخورد کاربران و تحلیل تجربه آنها برای شناسایی نقاط قابل بهبود
- بنچمارک محصولات مشابه، مشارکت در طراحی اولیه و تست ایدههای جدید محصول (A/B تست) با هدف بهبود تجربه کاربری و ارتقاء شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIها)
- بررسی و تست سرویسهای جدید با هدف شناسایی مشکلات و موارد قابل بهبود
- تحلیل رفتار کاربران با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانندGoogle Analytics،Clarity و …
- ارائه گزارشهای تحلیلی منظم برای تصمیمگیریهای محصول
دانش و مهارت مورد نیاز:
- حداقل 3 سال تجربه کار در حوزه محصول
- توانایی تحلیل دادههای مشتریان و کار با ابزارهای تحلیلی
- آشنایی با مفاهیم Product Metrics، Funnel Analysis و…
- روحیه یادگیری بالا و تمایل به رشد در حوزه محصول
- توانایی مدیریت زمان و اولویتبندی مناسب وظایف
- مهارتهای ارتباطی خوب برای تعامل با تیمهای مختلف
- علاقهمندی به کار در محیط پویا و چابک (Agile)