شرح موقعیت شغلی
- مدیریت فرایندها از طراحی تا اجرای آنها
- استخراج نیازمندیهای مشتری از طریق برگزاری جلسات، مطالعه مستندات و…
- برنامهریزی و اولویتبندی
- تحلیل و مستندسازی فرآیندها
- مدلسازی فرایندهای کسبوکار
- عیبیابی، اشکالزدایی و بهبود فرایندهای پیادهسازی شده
- گردآوری و ارزیابی بازخورد کاربران برای بهبود کارکرد فرایندها
- پیگیری موثر تا به نتیجه رسیدن امور
- بررسی، تدوین و بهروزرسانی مستندات اعم ازفرمها، فرایندها، دستورالعملها و روشهای اجرایی
- طراحی ساختار سازمانی، تدوین چارت و نمودارهای سازمانی
- طراحی فرایندهای مناسب برای بهبود بهرهوری و (KPI) و (OKR) برای واحدهای سازمان
دانش و مهارتهای مورد نیاز:
- توانایی و مهارت مذاکره
- خلاقیت و نوآوری
- توانایی کار گروهی
- قدرت تجزیه و تحلیل، حل مسئله، دقت و تمرکز بالا در انجام امور
- تسلط به استانداردهای حوزه فرایندهای سازمانی
- تسلط بر نرمافزارهای مدلسازی فرایند مانند Visual Paradigm و Visio
- مسلط بهBPMN
- تسلط بر اصول نگارش انواع مستندات ( شناسنامههای فرآیندی، روشهای اجرایی، دستورالعملها و …)