مسئول تدارکات و پشتیبانی

شرح شغل:

  •  شناسایی نیازهای خرید کالا و خدمات سازمان، برنامه‌ریزی تامین اقلام و خدمات مورد نیاز براساس فرایندهای شرکت
  • سرپرستی و نظارت نیروهای خدمات و نگهبانی
  • ایجاد استانداردهای نظافتی و خدماتی مناسب در داخل ساختمان و نظارت بر اجرایی شدن آنها
  • دریافت درخواست‌های خرید از واحدها و بررسی آنها از نظر فنی و مالی (هماهنگی با واحدها و دریافت نیازهای پشتیبانی)
  • جستجو، انتخاب و مذاکره با تامین کنندگان
  • دریافت، مقایسه و تحلیل پیش فاکتورها و استعلام قیمتها بر مبنای آئین‌نامه معاملات شرکت
  • ثبت سفارش خرید، پیگیری مراحل تامین تا تحویل نهائی و بررسی کیفیت کالاهای دریافتی
  • مستندسازی فرایند خرید و نگهداری سوابق تامین کنندگان و رعایت مقررات و آئین‌نامه‌های خرید و مالی
  • کنترل موجودی انبار
  • گزارش‌دهی در خصوص تمام مراحل (درخواستهای در دست اقدام، درخواستهای انجام شده و …. )

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • توانایی مذاکره موثر با تامین کنندگان و پیمانکاران (خدمات)
  • آشنایی با اصول پذیرایی و خدمات
  • آشنایی با اصول انبارداری، لجستیک و زنجیره تامین
  • آشنایی با نرم‌افزارهای افیس و راهکاران
  • مهارت در مستندسازی
  • آشنایی با فرایندهای مناقصه و قراردادهای خرید
  • دقت و نظم در انجام امور
  • مسئولیت پذیری بالا
  • مهارت ارتباطی قوی
  • امانتداری و تعهد کاری
رزومه خود را به آدرس ایمیل hr@ritonsolutions.ir ارسال کنید.